hva er ?

vi får se etter hvert

onsdag, april 18, 2007

welcome back

Hei alle.... ja dette var en tund siden .. laaaannngggggg stund... tenkte og starte litt mykt :) Aking... det er gøy... vi var noen venner som brukte og dra og ake i tandembakken ( kjeller ) med akebrett ( rundt rompe brett ) eller halebein knusern som jeg kaller det nå..... vel sist vi var der ..noen år side ( føles som 10 år ) vel etter at vi hadde fyrt opp bål, grillet og koset oss så satt vi utfor, lagde orm ( tror vi var ca 7 stk ) etter at vi hadde passert halve bakken i stor fart var det bare jeg og en kompis igjen. Jeg var nr 2 i den rekken hehe... han som var nr 1 veide noen kg mere en meg så han dro meg med lydens hastighet nedover, plutselig ser jeg et hopp forut, vel han som var nr 1 slapp ikke mine føtter så her hang jeg på!!! kan man si .. plutselig føltes som jeg så kjeller fra lufta... han som var framst passerte det som skulle være grunnen til at jeg kaller disse døds akebretten for halebein knuseren ... EN STEIN... jeg lander med det som kan kalles ett smell..... slår RÆVA ( på ekte svorsk) igjennom akebrette i det jeg lander på steinen..... vel trodde ikke da at noe var knekt...men sleit litt med og få lufta tilbake... helga gikk.... mest sovende på siden,...pussig? mandag kom tid for jobb, men etter noen timer så var det på tide med ett lege besøk, etter grundig undesøkelse så var jeg sykemeldt i ca 2 mnd ..... men tok ca 6 mnd før det føltes bra hihi.....

Vel etter de 6 mnd og jeg er klar for nye utfordringer, så jeg og noen venner fant ut at vi skulle dra en tur til Siggerud ( ute ved ski ) og ta badstu hos en kompis ( det er vel helt ufarlig tenkte jeg ).... på benken lå det noen myke matter som stakk ca 30 cm utfor benken.... så jo dette og tenkte her må jeg se hvor føttene settes.... satt på på øverste rad, og etter en god stund skulle jeg ned og ut og ta en kjapp dusj. Joda hva skjer, jeg trør jo langt ut, der er det jo ikke noe annet en disse mattene, jeg inntar en bra stilling i lufta, sikter meg inn på gulvet som er lagt med fliser, ( fliser med vann på er nesten is) vel landingen går fint.... men med stor fart sklir jeg mot dørkarmen og døra, dørkarmen treffer meg på siden av foten, hvorpå den trenger seg i stor fart inn til beinet.... vel neste stopp Ahus hihi .... hvorpå jeg mandags morra levere ny sykemelding til min arbeidgiver.... forklarte hva som hadde skjedd, men fikk bare beskjed om at mine fritids sysler i helgene var inndrad.

Vel til alle der ute, siden det snart er helg... ta det med ro
Hilsen Mæ

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Hei og hopp!!!
Uff stakkars deg....Jeg måtte glise av historiene dine..hehe!!
Peace and love!!!

7:17 p.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home